سلام دوست عزیز
شماره قبضی که دارید برای ما خصوصی کنید در انجمن رسیدگی میشه به مورد شما . مورد شما قابل حل میباشد. این که در تماس برای بار اول اشتباه شده چنین مواردی در پروسه کاری متاسفانه پیش میاد . درباره موردی که به شما اعلام شده قطعه شما آکبند نیست . به دلیل این هست که مدتی از زمان گارانتی برد شما گذشته هست . در مجموع تلاش مجموعه خدمات آواژنگ رضایت کاربران و مراجعه کنندگان میباشد . لطفامشخصات را برای ما خصوصی کنید تا در اسرع وقت پیگیری های لازم رو انجام بدیم .
باتشکر برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید






پاسخ با نقل قول
Bookmarks